Subject: kaamerate kasutamisest teavitamine
From: "Kaidi Lipasaar" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 10 Sep 2024 15:51:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Palun võimalusel anda oma kommentaarid kaasasolevale paberile (manuses, 1
lk).

Paigaldame tootmisettevõttesse kaamerad ning teeme vastavasisulise
teavituse oma töötajatele.

Heade soovidega / Best Regards,

Kaidi Lipasaar

Nestor Cables Baltics OÜ

HR Specialist

+372 5279882

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Paldiski mnt 31, Keila 76606, Estonia

 <https://www.nestorcables.com/company/sustainability.html>

CONFIDENTIALITY This e-mail message and any attachments thereto, is
intended only for use by the addressee(s) named herein and may contain
legally privileged and/or confidential information. If you are not the
intended recipient of this e-mail message, you are hereby notified that
any dissemination, distribution or copying of this e-mail message, and any
attachments thereto, is strictly prohibited. If you have received this
e-mail message in error, please immediately notify the sender and
permanently delete the original and any copies of this email and any
prints thereof.